nagekomen bericht - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Henk & Angela Roelvink - WaarBenJij.nu nagekomen bericht - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Henk & Angela Roelvink - WaarBenJij.nu

nagekomen bericht

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk & Angela

08 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Wellicht ten overvloede:
de komende dagen zullen we regelmatig te volgen zijn via onze AIS. Kijk voor informatie hierover op onze site bij het hoofdstukje "WELKOM"!

• 08 Augustus 2011 - 16:26

Ineke Roelvink:

De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar dan ben je weer heerlijk in het kikkerlandje en kun je genieten van het wisselende weer in je mooie huis.

• 08 Augustus 2011 - 16:39

Peter Paternotte:

Zag op de AIS de track van de Spiegelgracht, moet jullie ook vreemd te moede zijn hier zo binnen te lopen. Ben nu een week in NL en nog niet gewend, langsvaren in Southampton zou wel wat zijn. Maar ik kom met boot naar de Compagnieshaven als jullie daar aankomen. hgr
    Peter Paternotte

• 09 Augustus 2011 - 20:48

Peter Visser:

Hoi Henk en Angela,

volg jullie op AIS, zal proberen om vanaf de zuid pier bij binnenlopen hier in IJmuiden n paar leuke kiekjes te maken! groetjes Peter Visser