Bijna thuis..... - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Henk & Angela Roelvink - WaarBenJij.nu Bijna thuis..... - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Henk & Angela Roelvink - WaarBenJij.nu

Bijna thuis.....

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk & Angela

08 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Lieve allemaal,
gisteren zijn we in Southampton aangekomen. Vananvond komen Jan en Filique aan boord en we willen morgen richting Nederland te vertrekken. Wind en weder dienende hopen we zondagmiddag in de Compagnieshaven in Enkhuizen aan te komen. We vinden het erg leuk als er dan veel mensen op de steiger staan!! Als we in IJmuiden zijn zullen we een mailtje sturen om onze exacte aankomsttijd door te geven. Horen jullie voor die tijd niets van ons dan zijn we vertraagd (door het weer) en geven we een nieuwe aankomstdatum door zodra we weer internetverbinding hebben. We zullen nu weer voor een paar dagen op zee zitten buiten bereik van mobiele telefoon.
Tot we er weer zijn kunnen jullie je nog vermaken met twee lange nieuwe artikelen in ons logboek die Henk geschreven heeft. Kijk maar op http://web.me.com/tanterietje.
TOT GAUW,
Henk & Angela

• 09 Augustus 2011 - 14:48

Ineke Roelvink:

Nog even, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Lekker weer genieten in je mooie huis en een prachtig boek maken over jullie belevenissen.