Spiegeltje Spiegeltje - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Henk & Angela Roelvink - WaarBenJij.nu Spiegeltje Spiegeltje - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Henk & Angela Roelvink - WaarBenJij.nu

Spiegeltje Spiegeltje

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk & Angela

23 Juli 2011 | Verenigde Staten, Savannah

Op onze site http://web.me.com/tanterietje
staat een lang verslag van onze laatste belevenissen in de USA!
Tot over een paar weken in Nederland,
hartelijke groeten,
Henk & Angela

• 24 Juli 2011 - 12:37

Ineke Roelvink:

Wij net terug van Praag, Dresden, Leipzig en Jena. Prachtig veel gezien.
    JUllie wens ik een behouden vaart en tot in Nederland. Good Luck en bedankt voor de schitterende verhalen.

• 08 Augustus 2011 - 16:48

Gerard &Paula:

Wat een verrassing! Wij alles in gereedheid brengen om met ons "huis op wielen"jullie in Groningen op te zoeken, gaat het niet door! En nu...? Hoop stilletjes dat jullie zoveel tegenwind hebben dat jullie pas maandag aankomen. Ik heb voor de zaterdag en zondag,13/14 aug partijen lopen. Dus, zoals altijd, zaken gaan voor het meisje. Nog veel plezier de laatste dagen en we spreken elkaar.